loading...

دانلود بازی | دانلود نرم افزار | نرم افزار گوشی و کامپیوتر

بیا تو دانلود بزرگترین مرکز دانلود نرم افزار و بازی های موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ

گل چت بازدید : 90 زمان : نظرات (0)

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

https://backority.ir/images/516721.jpg

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی فرایندی است که به هیچ وجه نمی توان منکر تاثیر زیاد و اهمیت بالای آن در زندگی انسان ها شد. در واقع وجود این قبیل محصولات در راستای ساختن امکانات مورد نیاز بشر برای ادامه ی زندگی، از واجبات است؛ از این رو همواره شاهد رونق بسیار زیادی در بازار های مربوطه هستیم.

برای خرید این محصولات لازم است با آگاهی و اطلاعات اقدام کنید تا نهایتاً تجربه ی رضایتمندانه ای کسب نمایید. به همین جهت سعی کرده ایم در ادامه به موضوعاتی بپردازیم که کمک مطلوبی برای متقاضیان خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی هستند.

معرفی انواع آهن آلات و محصولات فولادی، کاربرد آن ها، راهنمایی های موثر در خرید و در آخر صحبت در مورد یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید، از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟

https://backority.ir/images/55153.jpg

اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که انواع آهن آلات و محصولات فولادی در زندگی ما نقش کارآمدی ایفا می کنند، به نحوی که بدون وجود آن ها بسیاری از فرایند ها مختل شده و در کل زندگی برای انسان ها بسیار سخت می شود.

حال سوال این جاست آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟ این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که در قسمت پایین تعدادی از آن ها را نام برده ایم:

  • ورق سرد
  • ورق گرم
  • تیر آهن
  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • و ...

تک تک موارد بالا به نوبه ی خود از کاربرد های بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و در بسیاری از صنایع به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی گفتنی است رد پای وجود محصولات آهن و فولاد در هر صنعتی قابل مشاهده است، چه در جایگاه متریال اصلی و چه به عنوان مواد مورد نیازِ جانبی.

 

کاربرد انواع آهن آلات و محصولات فولادی

آهن به واسطه ی خواص و ویژگی هایی که دارد، از پر کاربرد ترین عناصر طبیعی است که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گفتنی است هر یک از انواع آهن آلات و محصولات فولادی که به چند مورد از آن ها در تیتر قبلی اشاره کردیم، دارای کاربرد های بسیار مهمی و چشمگیری هستند.

تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • به عنوان مورد اول بد نیست به صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم که محصولات آهن و فولاد نقش چشمگیری در آن ایفا می کنند. در واقع گفتنی است صنعت ساختمان بدون وجود محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن عملاً قادر به فعالیت نیست. میلگرد و تیرآهن محصولاتی هستند که اسکلت ساختمان ها را تشکیل داده و وجود آن ها برای ساخت بنا های شهری ضروری است.
  • صنعت تولید انواع و اقسام اتومبیل نیز یکی دیگر از کاربرد های گسترده ی محصولات آهن و فولاد است. آهن آلات را می توان به عنوان متریال واحد در اتومبیل سازی معرفی کرد.
  • و صد ها مورد دیگر همون صنعت کشاورزی، تولید انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، کالا های خانگی و ...

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد های انواع آهن آلات و محصولات فولادی صحبت کنیم باید ساعت ها و روز های زیادی را صرف این کار نماییم، زیرا ردپای انواع این محصولات در هر صنعت و زمینه ای دیده شده و به عنوان یکی از ماده های اصلی در جهان به شمار می رود.

راهنمایی هایی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات

   https://backority.ir/images/997062.jpg

در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که راهنمایی های مطلوبی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات هستند، حال فرقی نمی کند شما قصد خرید ورق گرم و ورق سرد دارید یا تیرآهن و میلگرد، قطعا خواندن آن ها مفید خواهد بود.

این نکاتِ راهنما عبارتند از:

  • قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید، تکمیل نمایید. برای تکمیل این اطلاعات بهتر است از منابعی چون اینترنت و یا افراد با تجربه بهره مند شوید.
  • حتما میزان نیاز خود را مشخص کنید تا به اندازه خرید نمایید. محصولات فولاد و آهن از لحاظ قیمت ارزش قابل توجهی دارند، از این رو بهتر است به اندازه ی نیاز تهیه شوند.
  • قیمت ها را به طور حتم بررسی کنید، چرا که ممکن است هر مرکز فروشی قیمت های مجزایی داشته باشد. گفتنی است برای بررسی قیمت ها می توانید از منابع اینترنتی استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام قیمت ها بپردازید.
  • به هیچ وجه برای خرید از مراکز بی نام و نشان به واسطه ی ارزان بودن قیمت ها وسوسه نشوید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که نه تنها از لحاظ تعرفه مناسب است بلکه معتبر و قابل اطمینان می باشد.
  • پیرو مورد قبلی لازم است بگوییم مرکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه می دهد، از اعتبار بالایی برخوردار است. در نتیجه از مراجعه به مراکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه نمی دهند، باید اجتناب کرد.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی همواره دستخوش نوسانات مداومی هستند. در قیمت آهن اعم از قیمت ميلگرد ، قیمت تیر آهن، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق سرد و گرم و ... تاثیر عوامل مختلفی قابل مشاهده است که سبب بروز نوسان می شوند‌.

قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول، تورم های جهانی و موارد دیگری از این دست، چند مورد از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت این محصولات اثر گذار هستند.

جالب است بدانید با مراجعه به اینترنت و منابع موثق می توان از آخرین قیمت آهن در انواع موارد به صورت مجزا مثل قیمت ميلگرد، قیمت ورق گرم و سرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و ... مطلع شوید.

مناسب ترین راه برای خرید

https://backority.ir/images/161834.jpg

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، برای خرید فراورده های آهنی باید از طریق مراکز معتبر اقدام کنید؛ از این رو یافتن مناسب ترین راه برای خرید، یکی از اصلی ترین دغدغه ها در این راستا است. بر اساس این که با کمی تحقیق و جست و جو می توان مراکز متعددی در این راستا یافت، سوال این جاست پس مناسب ترین راه برای خرید چیست؟

وب سایت ما می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی در این زمینه باشد، چرا که فقط و فقط می کوشد گام های خود را در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارد. از این رو بد نیست به چند مورد از ویژگی هایی که شامل حال وب سایت ما می شوند اشاره کنیم:

  • ارائه ی اکثر فراورده های آهن و فولاد اعم از ورق سرد، ورق گرم، ورق های گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد و ...
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خالص
  • مشورت دهی به متقاضیان و هدایت آن ها
  • پاسخگویی تمام وقت
  • امکان خرید غیر حضوری
  • ارائه به روز ترین قیمت ها، به نحوی که از قیمت تیرآهن و میلگرد گرفته تا قیمت ورق گالوانیزه و ... به صورت آنلاین و به روز منتشر می شوند.
  • تمام قیمت ها نه تنها بر اساس نرخ های مصوب و استاندارد هستند بلکه می کوشیم قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری تعیین کنیم.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی در راستای تحقق یک هدف هستند، آن هم هدفی نیست جزء جلب رضایت مطلوب تمام مشتری ها.

 

منبع خبر :

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی، ورق سرد، ورق گرم، تیر آهن،میلگرد - سراج توس (sgt-steel.com)

بکوریتی

گل چت بازدید : 149 زمان : نظرات (0)

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/630386.jpg

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از راهکار های نوظهوری می باشد که جدیداً با استقبال بالایی در جامعه مواجه شده است، لذا با انتخاب این روش برای تهیه ی بلیط هواپیما که از جمله معضلات افراد هنگام اقدام به سفر های هوایی است، مزیت های غیر قابل انکاری نصیب شان می شود.

البته لازم است بگوییم خرید اینترنتی بلیط هواپیما در کنار تمام مزیت هایی که دارد فرایندی است که باید توجه به یک سری نکات را در آن فراموش نکنید، نکاتی که انتخاب و یافتن یک مرجع خرید معتبر را می توان مهم ترین مورد از آن ها معرفی کرد.

در واقع انتخاب مرجع خرید همان طور که می تواند منجر به تجربه ی بسبار مطلوب و پر مزیتی در خرید اینترنتی گردد، اگر به اشتباه انجام گیرد ممکن است منجر به اتفاق نا خوشایندی شود. به همین دلیل ما در متن زیر علاوه بر این که در مورد مزیت ها و مسائل مربوط به خرید اینترنتی انواع بلیط های هواپیمایی صحبت کرده ایم، یکی از بهترین مراجع آنلاین در این حوزه را معرفی نموده ایم، مرجعی که می توانید بدون نگرانی و با خیالی راحت تجربه ی مطلوبی در راستای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کسب کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی بهتر و پر مزیت تر از خرید حضوری

https://backority.ir/images/803245.jpg

اگر دو روش مختلف خرید حضوری و اینترنتی بلیط هواپیما را با یک دیگر مقایسه کنیم، در نتیجه باید بگوییم که خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی بهتر و پر مزیت تر از خرید حضوری است.

تعدادی از مزیت های ناشی از انتخاب مراجع آنلاین برای تهیه ی بلیط هواپیما شامل مواردی چون مورد های زیر می شود:

  • زمانی که برای خرید بلیط هواپیما مراجع حضوری را انتخاب می کنیم همواره گزینه های محدودی در اختیار وجود دارد، گزینه هایی که از لحاظ تاریخ و نوع پرواز محدودیت انتخابی بالایی دارند و نمی توان از میان نمونه های متنوعی انتخاب کرد‌. در حالی که این موضوع در مورد روش اینترنتی صادق نیست و شما می توانید از میان متنوع ترین گزینه ها و با محدودیت به مراتب کمتری انتخاب کنید. به همین جهت لازم است بگوییم تنوع بالا در انتخاب، یکی از بهترین مزیت های خرید به روش اینترنتی محسوب می شود.
  • برای خرید به روش اینترنتی تنها اقدامی که لازم است انجام دهید اتصال به سامانه های فروش آنلاین می باشد، به طوری که هیچ محدودیتی از لحاظ موقعیت زمانی و مکانی ندارید. به عبارتی دیگر با انتخاب این روش می توانید در تمام ساعات شبانه روز و در هر مکانی اقدام به خرید بلیط کنید.
  • صرفه جویی در زمان را می توان از دیگر مزیت های این انتخاب نام برد. بهره مندی از این مزیت به نحوی است که می توانید در عرض زمانی حدوداً پنج دقیقه بلیط هواپیمای مد نظر خود را یافته و به راحتی خریداری کنید.
  • و ..‌

شنیدن این مزیت ها بدون شک هر تقاضا کننده ای را به خرید اینترنتی ترغیب می کند، از این رو در تیتر های بعدی به موضوعاتی اشاره کرده ایم که راهنمایی مطلوبی برای متقاضیان خرید اینترنتی بلیط هواپیما هستند.

وجه تمایز میان بلیط چارتر و سیستمی هواپیما

https://backority.ir/images/189011.jpg

وقتی اقدام به خرید اینترنتی می کنید مطمئناً با دو عبارت بلیط چارتر و بلیط سیستمی مواجه خواهید شد. این دو عبارت درواقع عناوینِ متعلق به دسته های بلیط های هواپیما هستند و لازم است بگوییم در کل بلیط های ارائه شده در این حوزه در این دو دسته تقسیم بندی می شوند.

حال سوال این جاست که وجه تمایز میان بلیط چارتر و سیستمی چیست و چه ویژگی هایی منجر به وجود این دو دسته شده اند؟

در حقیقت یلیط های سیستمی انواعی هستند که به طور مستقیم از طرف شرکت های هواپیمایی به فروش می رسند و تاریخ دقیق آن ها در سر تا سر سال مشخص است، به طوری که می توانید در ابتدای سال تمام برنامه های ارائه بلیط را در طول سال مشاهده نمایید. همینطور گفتنی است قیمت بلیط های سیستمی نیز غیر قابل تغییر هستند و دقیقا به همان صورت می باشند که در لیست برنامه های فروش ارائه می شوند.

در مقابل بلیط های چارتر دارای ویژگی های کاملاً متفاوتی هستند و در نقطه ی مقابل بلیط های سیستمی قرار می گیرند. در واقع به بلیط هایی چارتر گفته می شود که تمام و یا بخشی از صندلی های یک پرواز توسط شخص یا شرکتی اجاره گرفته شده و بلیط ها از طرف شخص یا شرکت اجاره کننده به تقاضا کننده ها ارائه می شود. از این رو تاریخ و حتی قیمت این نوع بلیط ها همواره در حال تغییر است.

گفتنی است هر یک از این بلیط ها به واسطه ی ویژگی هایی که دارند از مزایای مجزایی برخوردار هستند و هر کسی باید با توجه به اولویت های خود مورد مناسبی را انتخاب کند.

خرید بلیط ارزان هواپیما

https://backority.ir/images/342052.jpg

از جمله یکی از اساسی ترین اولویت هایی که متقاضیان در راستای خرید بلیط دارند، ارزان بودن قیمت آن است. در حقیقت اکثر تقاضا کنندگان به دنبال راهکاری هستند که بتوانند بلیطی با یک تاریخ مناسب و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند، بلیطی که در کنار مطلوبیت کیفیت و تاریخ، ارزان قیمت هم است.

برای پرداخت مبالغ ارزان در ازای بلیط هواپیما اولین نکته ای که لازم است بگوییم این است که اقدام از طریق اینترنت می تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد، فلذا از آن جا که تنوع در این روش بالاست بالطبع بلیط های ارزان قیمت نیز از تعدد بیشتری برخوردار هستند.

همچنین لازم است بگوییم بلیط های چارتری که فروخته نمی شوند در لحظات آخر بسیار ارزان قیمت تر شده و برای متقاضیان کاملاً به صرفه هستند. از این رو اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید می توانید منتظر تخفیفات توجه برانگیز بلیط های چارتر در لحظات آخر باشید.

نا گفته نماند انتخاب مرجع خرید نیز تاثیر بسزایی در میزان قیمت های پرداختنی دارد، به صورتی که اگر مرجعی همچون ایران چارتر را انتخاب کنید قطعاً موفق به خرید ارزان قیمت ترین بلیط ها خواهید شد.

ایران چارتر کجاست؟

https://backority.ir/images/648833.jpg

ایران چارتر یکی از بهترین مراجع اینترنتی در حوزه ی فروش بلیط هواپیما است که می توان با افتخار گفت از موفق ترین و محبوب ترین مراجع به شمار می رود.

در راستای تیتر قبلی لازم است بگوییم انتخاب این وب سایت معتبر می تواند منجر به خرید ارزان قیمت ترین بلیط ها شود، فلذا اصلی ترین هدف ایران چارتر برآورده کردن تمام خواسته های مشتریان است، هدفی که در راستای تحقق آن از انجام هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

حال اگر می خواهید با ایران چارتر و ویژگی های بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید، خواندن تیتر بعدی را توصیه می کنیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از وب سایت ایران چارتر

https://backority.ir/images/848644.jpg

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از وب سایت ایران چارتر دارای ویژگی های بسیار جذابی است که تعدادی از آن ها عبارت هستند از:

  • تنوع بالا
  • ارزان بودن قیمت ها
  • در دسترس بودن
  • پشتیبانی شبانه روزی
  • امکان استرداد و کنسل کردن بلیط های خریداری شده
  • و ده ها مورد دیگر که همگی بر اساس نظر و خواسته ی مشتری ها مهیا شده اند.

ویژگی های حاصل از انتخاب ایران چارتر برای خرید بلیط هواپیما به قدری جذاب و مطلوب هستند که بدون شک با انتخاب این مرجع تجربه بسیار خوبی کسب خواهید کرد، تجربه ای که منجر می شود شما هم از خریداران دائمی ایران چارتر شوید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گل چت بازدید : 168 زمان : نظرات (0)

دانلود بازی برول استارز _ brawl stars

براول استارز _ brawl stars یا جنگ ستارگان یکی دیگر از محصولات شرکت supercell میباشد . این شرکت بازی های محبوب دیگری نظیر کلش آف کلنز ، کلش رویال ، هی دی و بوم پیج را برای اندروید عرضه کرده است .

طبق معمول با انتشار نسخه جدید این بازی باز هم جدیدترین نسخه آن را یعنی نسخه 28.189 را در سایت بیا تو دانلود منتشر کردیم . در این بازی چندین قهرمان وجود دارد که با ویژگی های خاص در بازی شما را به وجد خواهند اورد و بازی مهیج و خوبی را تجربه خواهید کرد.

در این بازی مانند سایر بازی های استراتژیک شما از بالا به زمین بازی نگاه میکنید و با حرکت و شلیک به سایر کاربران از سرتاسر جهان بازی میکنید .

دانلود بازی براول استارز _ brawl stars

 

این بازی نیز مانند سایر بازی های سوپرسل توانسته بالای 100 میلیون نصب از جهان را دریافت کند و امتیازی در حد 4.3 را از 5 دریافت کند . برای دریافت مستقیم بازی براول استارز به ادامه مطلب مراجعه کنید .

گل چت بازدید : 242 زمان : نظرات (0)

دانلود پابجی موبایل " PUBG MOBILE "

 

دانلود پابجی موبایل " pubg mobile "

Pubg mobile _ پابجی موبایل یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب در زمینه بازی های اکشن و بازی بقا میباشد که تعداد زیادی نصب را درگوگل پلی به خودش اختصاص داده است .

این بازی مانند پابجی نسخه ویندوز 100 نفر در فاصله 8 در 8 کیلومتری قرار میگیرند و با ابزارهای مختلفی میجنگند و دفاع میکنند .

در طول بازی میتوانید از ابزارهای مختلف برای انتقال استفاده کنید .

این بازی به صورت آنلاین میباشد و برای اجراش باید دیتای آن را نیز دانلود کنید .

برای دانلود مستقیم از سایت آنلاین ها روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود بازی پابجی موبایل

 

در صورتی که از خریداران و فروشندگان اکانت پابجی هستید میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید

خرید اکانت پابجی

فروش اکانت پابجی

گل چت بازدید : 452 زمان : نظرات (0)

دانلود کلش آف کلنز "clash of clans "

دانلود کلش آف کلنز " clash of clans "

بدون شک بازی کلش آف کلنز را میشناسید ، محبوبیت این بازی به قدری در جهان بیشتر است که در گوگل پلی بیشترین نصب در میان بازی های استراتژیک را به خود اختصاص داده است .

کلش آف کلنز محصول شرکت سوپرسل میباشد که این شرکت بازی های دیگری نظیر کلش رویال ، براول استارز و ... را منتشر کرده است .

هنوز آپدیت های کلش آف کلنز با هیجان و امکانات عالی است و با هر آپدیت ایتم های مهیج و زیبایی بهش اضافه میشه .

در این بازی شما رهبر یک دهکده میشوید و باید دهکده خود را با سکه ، اکسیر قرمز و اکسیر سیاه ارتقا بدهید . الماس ها نیز از منابع کمیاب این بازی هستند که ارزش بسیار بالایی دارند .

این بازی به قدری محبوب شده است که سایت های معتبری اقدام به خرید اکانت کلش و فروش اکانت کلش کرده اند .

به عنوان مثلا در سایت آنلاین ها که معتبرترین وب سایت خرید و فروش کلش اف کلنز است میتوانید اکانت خریداری کنید یا اکانت کلش خود را بفروشید .

حال برای دانلود مستقیم این بازی از گوگل پلی روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آخرین آپدیت کلش آف کلنز

گل چت بازدید : 775 زمان : نظرات (0)

دانلود بازی ماشین مسابقه آسفالت 9 : اسطوره ها " asphalt 9 : legends "

 

دانلود بازی ماشین مسابقه آسفالت 9 : اسطوره ها

 

شرکت سازنده بازی gameloft یکی از بهترین بازی های خود را در سبک مسابقه ای و اتومبیل رانی منتشر کرد .

بازی آسفالت 9 ( اسطوره ها ) در نقش یک اسطوره به صورت آنلاین مسابقه دهید و اوچ هیجان و لذت را در این بازی تجربه کنید . از نظر گرافیک و کیفیت بسیار عالی هست و نسبت به نسخه اسفالت 8 خیلی پیشرفت کرده و بهبودهای عظیمی در آن ایجاد کرده اند .

در آسفالت 9 برترین ماشین های جهان نظیر لامبورگینی ، پورشه و فراری وجود دارند و میتوانید با سوار شدن به آنها تجربه یک بازی بی نظیر مسابقه ای را به صورت آنلاین بکنید .

این بازی اندروید در گوگل پلی به صورت رایگان قرار داده شده است که لینک دانلود آن در انتهای همین پست قرار میدهیم البته پرداخت درون برنامه ای نیز دارد . بعد از نصب بازی دیتای آن به صورت خودکار دانلود خواهد شد .

در بازی آسفالت 9 ماشین خود را از بین 50 ماشین برتر جهان با بهترین امکانات و ویژگی ها انتخاب کنید و طبق سلیقه خودتان ماشین خودتان را سفارشی کرده و با رنگ و امکانات مورد نظر خود ارتقا دهید .

در هفتاد نوع مکان از برترین شهرهای دنیا مسابقه دهید و در مکان های خاص از نیتروژن استفاده کنید و از رقیب های خود جلو بزنید . صدا و گرافیک بازی منحصر به فرد است و یک بازی در یک محیط واقعی را تجربه میکنید

برای دانلود این بازی به صورت مستقیم از گوگل پلی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود آسفالت 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 1,244
  • بازدید کلی : 25,436